Wyprawka od Garbo&Friends


     

Wyprawka dla maluszka z najwyższej jakości materiałów :) od Garbo & Friends

Nawiązując do tematu ostatniego posta o tym co dla maluszka może okazać się przydatne postanowiłam pociągnąć temat dalej, ale w nieco innej formie. Opowiem troszkę o pieluszkach wyróżniającą markę garbo, kocykach i innych niezbędnych rzeczach, które oprócz ubranek najlepszej jakości tkanin, są oczywistym musi have nie tylko przy noworodku, ale i dla starszego dziecka.


Pierwszą i obowiązkową pozycją, którą należy odhaczyć na liście wyprawowej są pieluszki, jak dla nas muślinowe. Pieluszki muślinowe są fantastyczne dla delikatnej skóry noworodka. Przydadzą się podczas pierwszych dni życia, podczas codziennych kąpieli, przy karmieniu i podczas spacerów. Jednym słowem są niezastąpione. W swojej ofercie na happypumpkin możemy polecić niezawodne pieluszki muślinowe ze 100% bawełny znakomitej firmy Garbo&Friends. Cechą wyróżniającą markę to świadome wykorzystanie naturalnych materiałów, najwyższej jakości, które nadają unikalności produktom i są autorskie, niepowtarzalne. Całość czyni wyjątkowe minimalistyczne w każdym detalu.



Kolejną rzeczą do odhaczenia daliście jest kocyk. Muślinowy kocyk marki Garbo & Friends dzięki swojej wyjątkowej estetyce pozwoli na okrycie delikatnego ciałka, owinięcie niemowlęcia w kokon, nakrycie w chłodniejsze lecz ciepłe dni, czy po prostu posłużyć może jako prześcieradło. Zastosowań mamy wiele. Muszę przyznać, że stopień miękkości takiego kocyka zaskoczyła nawet mnie, nie spodziewałam się, że muślinowy kocyk może być tak przyjemny w dotyku posiadają certyfikat oeko . Poniżej nasze polecajki odkryj szeroki wybór, a linki tu :)



Na miejscu trzecim lokujemy milutki ręcznik po kąpaniu najwyższej jakości. Ręczniki dla maluszków idealnie sprawdzają się do otulenia po wiecznym kąpaniu. My polecamy te z kapturem aby ochronić uszka dziecka i główkę. Ręczniki przydadzą się nie tylko w okresie noworodkowym ale i niemowlęcym i później. Mogą służyć również jako ręczniki na plaży czy po basenie, zastosowań jest wiele, jak w przypadku kocyków z wyjątkowymi wzorami . Marka Garbo&Friends swoje ręczniki ma w fantastycznej kolorystyce, delikatne i mięciutkie, oraz co najważniejsze z najlepszej jakości bawełny. Najnowsze ręczniczki dla dzieci od marki Garbo and Friends szukasz produktów znajdziecie je tu.



Na czwartym miejscu, a w zasadzie to takie moje ulubione z akcesoria dla dzieci, jest czapeczka / kapelusz. Te malutkie główki muszą być zabezpieczone przed chłodem, ciepłem, czy nadmiarem słońca. Ja często u moich dzieci używałam czapeczki a'la kapelusiki z wiązaniem pod bródką, ale chyba żadne dziecko nie znosi tego dzielnie, przynajmniej moje nie lubiły. Ale Marka Garbo&Friends wychodzi naprzeciw takim słodziakom i ich kapelusze zaprojektowane są tak, aby nie spadały bez wiązania, służyć ma temu gumka wszyta w kapelusz, która dopasowuje się do główki i ma minimalistyczny styl. Wiązania oczywiście tez posiadają, dla tych odważniejszych. A takie kapelusiki znajdziecie tu :)


Na koniec, żeby nie było tak oficjalnie, bo i pobawić się trzeba marka Garbo&Friends ma fantastyczne akcesoria do kąpieli w basenie. Koła, rękawki i baseniki, co prawda nie są musi have dla noworodka, ale czym było by życie bez fanu. Piękne małe baseniki, czy koła do pływania lub rękawki na pewno umilą pobyt w pięknym miejscu i przyniosą dużo radości większym już dzieciom, a jedyne co mogę bez wątpliwości powiedzieć to to, że dzieci rosną szybko, za szybko. Koła do pływania, rękawki i baseniki znajdziecie tutaj.

A dla mam? Nam też się coś należy. A może by tak fantastyczny ręcznik plażowy na wzór jak te dla naszych maluszków? Czemu nie, a jakość jak to jakość Garbo and Friends doskonała, wzór godny pozazdroszczenia, no i jak ktoś zna już tę markę to wie i pozna z daleka. Ręcznik? Ciekawe wzory? Proszę bardzo - ręcznik.

Na podsumowanie chce tylko dodać, że uwielbiam markę Garbo&Friends, na prawdę, sama jeszcze kilka lat temu zaczęłam kupować jej produkty i teraz jestem dumna, że przetestowałam i, że mogę teraz współpracować z Garbo and Friends jako sprzedawca detaliczny. Wiem co mam i polecam Wam na 100%.

Zapraszam Was serdecznie na happypumpkin.pl 

Ściskam :)

Angelika 



Komentarze

Popularne posty