Niemowlęce ubrania

 Ubrania dla niemowląt, jakie i ILE?


    Dziś chciałabym poruszyć temat ubrań dla dzieci, oczywiście jest to tylko i wyłącznie moja ocena i kieruję się tym założeniem sama jednak nie dla wszystkich może ona być właściwa czy nawet odpowiednia, dlatego traktuje to jedynie jako przekaz nie nakaz :).

Oczywiście nie odpowiem też na zadane w temacie pytania, to każdego indywidualny wybór.

Nie będę też pisała co trzeba, a czego nie wolno, jako mamy uważam, że wiemy co jest dobre dla nas i dla naszych dzieci i róbmy to co uważamy za słuszne.

    Na wstępie zacznę od siebie i moich doświadczeń, ponieważ mam dwoje wspaniałych dzieci i pamiętam jak urodził się mój syn dwanaście lat temu, wtedy dostawałam mnóstwo rad: 

"zrób to"

"nie rób tamtego"

"to Ci wolno"

"tego Ci nie wolno"

"musisz....."

Będąc pierwszy raz mamą w większości słucha się rad starszych, no bo babcia, tyle dzieci, wnucząt wychowała, mama - zdecydowanie chce mojego dobra. Niestety te wszystkie rady okazały się być dobre, ale chyba nie dla mnie.

Poza tym, każdy ma swoje przekonania i wizje macierzyństwa i powinien realizować ją w sposób jaki sam chce.

Pierwszą radą jaka najbardziej utkwiła mi w pamięci to: "kup dużo tanich ubranek, bo dziecko szybko rośnie i często będziesz przebierać". No niestety, wystarczyło by kilka dobrej jakości ubrań typu śpioszki, rampersy, bloomers i bodziaki oraz kilka fajnych pieluch tetrowych i śliniaczek. Co dziennie wybierałam kilka moich ulubionych i ciągle je prałam reszta przekładana była z kąta w kąt. Do dziś widzę oczami, jak te sterty ciuszków leżą gdzieś na jakiejś pięknej tropikalnej plaży i się rozkładają.... 

Zawsze miałam minimalistyczne podejście - ubrania świetnej jakości i kilka - wystarczy.

Ale do rzeczy...

    W naszym Sklepie nie znajdziecie mnóstwa małych ciuszków dla noworodka i niemowlaka byle jakiej jakości tylko kilka rodzajów śpioszków, bloomersów, bodziaków i czapeczki od najlepszych według mnie marek takich jak Bobo Choses, Tocoto Vintage, Picnik Barcelona, czy Garbo& Friends,

Taki szybki przekrój przez to co dostępne na rynku dla maluszków to:

Przede wszystkim body - są łatwe do zakładania i zdejmowania, z reguły zapinane na napy. Zawsze naszym pierwszym wyborem były body.

Kolejnym rozwiązaniem są pajacyki - oprócz tego, że zapinane są na napy, pajacyki mają długi rękaw i długie nogawki zakończone "skarpetkami".

Jeszcze innym rozwiązaniem mogą być rampersy - są fantastyczne to takie małe kombinezony u nas służyły również do spania.

Co znajdziecie u nas?

U nas znajdziecie świetne zestawienia i propozycje na nadchodzące lato 2023 dla małych szkrabów.

Pierwszym wyborem są bawełniane body od Picnik Barcelona oraz dzianinowe body od Tocoto Vintage na nieco chłodniejsze wieczory:













Baby rampers Picnik BarcelonaBaby Body Stripes Tocoto Vintage


Fantastycznym rozwiązaniem bedą również zwykłe bluzki t-shirt dla nieco starszego dzidziusia wykończony bloomersami:











Logo Baby Boy T-shirt Tocoto VintageLogo Baby Girl T-shirt Tocoto Vintage


Sukienki typu bloomers mogą świetnie wpasować się na wyjścia:












Sukienka Baby Bloomer Tocoto Vintage

Ja bardzo lubiłam zakładać moim dzieciom czapeczki, dlatego zaproponuje ją i tutaj:











Czapka Flowers Tocoto Vintage

Bloomersy są zawsze przydatne na lato i wygodne:












Bloomer Flower Print Tocoto VintageBloomersy Denim Tocoto Vintage


Na nieco chłodniejsze dni i większe dzidzie bluza lub ciepły sweter:


Bluza Lines Baby Tocoto Vintage


    Kończąc, nie mam zamiaru mówić ani go przekonywać co ma robić, ponieważ każdy robi to co uważa za słuszne, pamiętajmy tylko o jednym: materiał musi być najwyższej jakości, ponieważ otula małe ciałka, a to co robimy teraz będzie miało wpływ na nasze dzieci w późniejszym życiu poprzez choćby otaczający je Świat. Oby był jak najlepszy :)


Ściskam, Angelika 




Komentarze

Popularne posty