BOBO CHOSES

 Dziś będzie o BOBO CHOSES


    Poznałam tę markę dokładnie 6 lat temu. Usłyszałam od znajomej mi osoby, która poleciła mi Bobo Choses i zaczęłam przeszukiwać internet w poszukiwaniu informacji i oczywiście sklepów, które posiadają w swojej ofercie produkty od Bobo Choses

Kiedy znalazłam i wybrałam dosłownie 2 lub 3 rzeczy dla moich dzieci zrobiłam to całkowicie świadomie, zawsze bowiem sprawdzam i testuję nowe Marki zanim całkowicie zaufam. Pomimo polecenia wolę wyrobić sobie własne zdanie nim oddam się szaleństwu zakupów.

Kiedy do mnie dotarły przyznam szczerze, że zaskoczona byłam "mięsistością" i delikatnością bawełny. Koszulki były bardzo miękkie, a kolory i wzory były takie WOW.

Wtedy zaczęłam również bardziej dbać o rzeczy, szczegółowo analizować zalecenia prania na metce aby nic im się nie stało. Z czasem szafy moich dzieci miały coraz więcej ubrań marki Bobo Choses. Moja córka bardzo się w nich odnajduje, w szkole jest rozpoznawalna co dodaje jej dużo pewności siebie. Syn ma więcej ubrań tej marki ponieważ czuje się w nich najlepiej, pomimo iż ma 12 lat nadal chce je kupować, co bardzo mnie cieszy.

 

            Dość o mojej historii czas opowiedzieć coś o samej Marce. Bobo Choses powstało w 2008r. w         słonecznej Hiszpanii, tam zawsze mają świetne pomysły i piękne rzeczy. Może przez to słońce? 

Zaczęło się od projektowania ubrań dla dzieci, aby stworzyć im piękne rzeczy z najwyższej jakości materiałów by czuły się swobodnie kreując swój własny Świat czerpiąc przy tym wzorce z zewnątrz. Bobo Choses tworzy swoje kolekcje wykorzystując bardzo proste, kolorowe grafiki, czasem bardzo wyimaginowane, które pobudzają kreatywność. Kroje mają przede wszystkim być wygodne i dawać poczucie luzu. Całość kolekcji jest bardzo według mnie retro, te ubrania są ponadczasowe oddając coś z naszych młodzieńczych lat i przenosząc to w czasie do lat obecnych. Dzieci wyglądają w nich bardzo unikatowo, są wyjątkowe i tak mają się czuć. 

Bobo Choses to nie tylko ubrania, to także książki, które oddają charakter modzie oraz przepiękne akcesoria użytku domowego, które swoim wyglądem mają odciągnąć nas od cyfrowego świata dorosłych i dzieci.

 

Marka ta również dbabo środowisko, produkuje krótkie serie ubrań na sezon Ubrania są bardzo dobrej jakości z naturalnych materiałów, właściwie noszone i prane nie staną się sterta na wysypisku śmieci, a bedą służyły przez lata nam, potem naszym znajomym, rodzinie lub zupełnie obcej osobie kiedy sprzedamy je na platformach sprzedażowych. Czy to nie fantastyczna wizja?


Ostatnio widziałam wiele postów z oznaczeniami #bobochoses i wiecie co zauważyłam? Marce Bobo  zaufała nawet Ania Lewandowska! Jej dzieci ostatnio pozowały w koszulkach i spodniach tej marki. Zdjęcie wklejam po lewej stronie a odnośnik do koszulek na stronie znajdziecie klikając TU.

Jeśli Anna Lewandowska wybiera Bobo Choses to jest to marka najlepszej jakości i klasy. To tak na prawdę marka premium w całej swej krasie. Nie zawiedziecie się na niej, tak jak ja się nie zawiodłam.

Mając na uwadze to, iż chciałam otworzyć swój sklep z markami premium posiadanie w nim Bobo Choses było dla mnie priorytetem. I udało się! Chcę wybierać dla Was najfajniejsze marki, które przede wszystkim stawiają na jakość swojego produktu, stawiają na poszanowanie praw człowieka i dbanie o Środowisko. Mam nadzieję, że znajdziecie w Happy Pumpkin coś dla siebie i również tak ja zakochacie się w tych kolorach i wzorach. 


A tymczasem obejrzyjcie film od Bobo Choses z najnowszej kolekcji. Enjoy!







Ściskam, Angelika




Komentarze

Popularne posty